8 de abril de 2013

Inspirations for today: Clear clutches


Olá meus queridos. 
Este post surgiu devido á minha wish e também á minha indecisão em comprar a clutch transparente da Bershka. Finalmente decidi-me a comprar mas por ser uma peça diferente do que eu estou habituada ainda não estou 100% segura. No entanto fui pesquisar algumas imagens e vi que até é uma clutch versátil, e já agora, aproveito e coloco-lhe uma alça em corrente para também a puder usar ao ombro. O que acham da ideia? E quanto á clutch, acham que fiz bem em compra-la?

7 comentários:

  1. adoro estas bolsas, estive para comprar uma mas vi uma camisa menta que me apaixonou tanto que irei comprá -la :) x

    http://dear-marilyn-21.blogspot.pt/

    ResponderExcluir
  2. Hmm nao sei é deveras estilosa para certos outfits e certas ocasiões... Mas não usados no meu dia a dia pelo mesmo facto de ser transparente :\

    ResponderExcluir
  3. Obrigada (:
    Eu adoro estas clutchs mas acho que não são o mais adequado para a quantidade de tralha que anda sempre comigo ahah x


    talkingpickles.blogspot.com

    ResponderExcluir
  4. Eu acho que fizeste uma boa compra. É uma peça engraçada e por ser transparente combina com tudo.
    Agora tens é de ter cuidado com o que metes lá dentro porque toda a gente vai conseguir ver xD hehe

    ResponderExcluir
  5. acho piada no streetstyle mas não sei se usaria.... adorei as imagens! ;)

    WWW.FASHION-BREAKER.COM

    ResponderExcluir
  6. [p]The Monster Beats cn be collapsed nicely nd m wth nice protective situation to shop t in; yu wn隆炉t be damaging tht good shiny glossy sleek seem of th headphone . Exactly what the planet is really useful to talk would be most important exceptional real transmitter . Read more:Beats [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap beats by dre[/url] By Dre Headphones . Dr Dre Music enriches the really worth of the music through allowing the client to pay attention the music within deep bass and low frequency sounds [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]solo beats by dre[/url] extreme clearly . I . These batteries will drain over time, causing you [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap beats by dre earphones[/url] to replace its batteries in the future . If you like it very low, it is your choice . Last week隆炉s rumours suggested a smartphone codenamed Vigor would be first to bear the Beats by Dr Dre name.[/p][p]They come [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap solo beats by dre [/url] in a very cool box and they have a lot of neat features as well . You might achieve a great profound by means of surpasses simply by dre headsets . Moreover to having the magnificence encounter while enjoying songs, you certainly want to pay attention to them on the move . Monster Studio Kobe Bryant, floating sound touch

    Light music like a butterfly, touch your heart and soul when he hears . Complex Media expanded to include flagship web site Complex . These bring ut everything . jpg

    It could not [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]beats by dre earphones[/url] need the particular decision with the i phone 4S or perhaps Samsung Galaxy Nexus, nonetheless it nonetheless gives great display quality.[/p]

    ResponderExcluir