26 de maio de 2014

New lovely things


Olá babes.
Hoje mostro-vos 2 peças que eu comprei durante o fim de semana. Acho que nem é preciso referir o quanto eu as adorei ^-^
Encontrei estas sandálias numa sapataria local no entanto hoje descobri que a Seaside também as vende... O crop top foi também comprado numa loja local aqui em Barcelos. Quem for de Barcelos e tiver interessado pode perguntar :p
Estou ansiosa para combinar estas peças, talvez no meu aniversário ;)
O que acharam?

Hello babes. 
Today I show you 2 pieces that I bought during the weekend. I think it is needless to mention how much I loved them ^-^ 
I found these shoes at a local store but today I discovered that it is sold in Seaside ... The crop top was also purchased in a local store, here in Barcelos.
I am very excited to combine these pieces together, maybe on my birthday ;) 
What do you think?

11 comentários: